Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
UM Journals
Register
Login
Electronic ISSN:
1989-466X
Print ISSN:
1699-2105
Educatio Siglo XXI
Current Issue
Archives
About
About the Journal
Submissions
Instructions
Editorial Team
Transparency
Research datasets
Privacy and intellectual property
Open access policy
Contact
Indexing
Code of ethics
Announcements
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 33 No. 1 Marzo (2015): Actualidad y tendencias en Educación Patrimonial
Vol. 33 No. 1 Marzo (2015): Actualidad y tendencias en Educación Patrimonial
Educatio Siglo XXI
Vol. 33 No. 1 Marzo (2015): Actualidad y tendencias en Educación Patrimonial
Published:
01-03-2015
DOI:
https://doi.org/10.6018/educatio
Frequency:
Cuatrimestral
Actualidad y tendencias en Educación Patrimonial
Alex Ibáñez Etxeberria, Olaia Fontal Merillas, José María Cuenca López
11-14
PDF (Español (España))
Monográfico
Strategies and Tools for Heritage Education in Spain
Olaia Fontal Merillas, Alex Ibáñez Etxeberria
15-32
PDF (Español (España))
Heritage comunication and education
Myriam J. Martín Cáceres, José María Cuenca López
33-54
PDF (Español (España))
Natural learning, the best way to approach the heritage
Mikel Asensio Brouard
55-82
PDF (Español (España))
Archeology and digital technologies in Heritage Education
Naiara Vicent, M.ª Pilar Rivero Gracia, María Feliu Torruella
83-102
PDF (Español (España))
Heritage Education in the curricula of Social Sciences in Spain and Portugal
Helena Pinto, Sebastián Molina Puche
103-128
PDF (Español (España))
Assessing the Educational Programs in Art Museums linked to the ECPEME Project
Roser Calaf Masach, Iratxe Gillate Aierdi, Sué Gutiérrez Berciano
129-150
PDF (Español (España))
Artículos
Aquatic activities in secondary school teaching in the Region of Murcia. A qualitative study
Andrés Escarbajal de Haro, Apolonia Albarracín Pérez, Silvia Martínez de Miguel López
153-174
PDF (Español (España))
Cinema and literature for learning basic skills: semiotic and educational links
María González García
175-194
PDF (Español (España))
Structural analysis of community life at school from the model of the European Foundation Quality Management (EFQM)
Ramón Tirado Morueta, Sara Conde Vélez
195-214
PDF (Español (España))
Strategies to teach chemistry in university lecturers’ initial training
José Eduardo Galiano, María Luisa Sevillano García
215-234
PDF (Español (España))
Initial Conceptions of Primary Education Degree Students about the Digital Competence of Schoolchildren
Aingeru Gutiérrez-Cabello, Daniel Losada, José Miguel Correa
235-258
PDF (Español (España))
Pedagogical keys to improve the quality of EHEA
Alicia González-Pérez
259-276
PDF (Español (España))
Production and instructional design of teaching-music videos. An open learning experience and flipped classroom
Felipe Gértrudix Barrio, Begoña Rivas Rebaque
277-294
PDF (Español (España))
From SFL (Spanish as s Foreign Language) to the development of CALP and bilingual metacompetence
Laura Sanfelici, Elena Firpo
295-310
PDF (Español (España))
The marginal reality of the Jalisco district narrated through photographs taken by secondary education students
Marta Ileana Landeros Casillas, Alejandra Robertson Sierra
311-326
PDF (Español (España))
Reseñas
Maestros al vaivén. Aprender la profesión docente en el mundo actual
Joaquín Paredes Labra
329-332
PDF (Español (España))
Intergenerational Solidarity (Strengthening Economic and Social Ties)
Margarita Campillo Díaz
333-334
PDF (Español (España))
Conocimiento de futuros profesores sobre probabilidad
Rosa Nortes Martínez-Artero
335-338
PDF (Español (España))
Si no fuera por estos raticos (viñetas de Puebla para reirse de la crisis)
M.ª Gracia Ruiz Llamas
339-342
PDF (Español (España))
Plan de atención a la diversidad
M.ª Auxiliadora Sales Ciges
343-346
PDF (Español (España))
Normas de Publicación - Español
Revista Educatio Siglo XXI
347-352
PDF (Español (España))
Publication Norms - English
Revista Educatio Siglo XXI
353-358
PDF (Español (España))
Boletín de suscripción, compra o canje
Revista Educatio Siglo XXI
359-360
PDF (Español (España))
sellos
JCR (2023) Q4
Journal Impact Factor (JIF): 0.5
Education & Educational Research
Language
English
Español (España)