In between Aion, Kairos and Kronos: learning history and social sciences as an experience in Judit Sabido-Codina’s work
Downloads
-
Abstract30
-
PDF (Español (España))85
-
EPUB (Español (España))11
References
Callarisa Mas, J., Mañé Orozco, S., Wéra, M. y Sabido-Codina, J. (2025). Un ejemplo de trabajo colaborativo universidad, servicio educativo y museo, en la formación de alumnado del Grado de Educación infantil en Didáctica de la Historia. En J. M. Pons-Altés, E. Vidal Prades, N. González Monfort (coords.), La Didáctica de las Ciencias Sociales en la formación de docentes de Infantil y Primaria: experiencias e investigaciones (pp. 60-67). Editum
Callarisa Mas y Sabido-Codina, J. (2025). El patrimonio controversial. Cómo trabajar las Stolpersteine con alumnos de ciclo superior. En P. de Castro Martín, O. Fontal Merillas, A. Ibáñez-Etxeberria y A. López-Mera (coords). VI Congreso Internacional de Educación Patrimonial (CIEP6). La Participación social como garantía de la conservación del patrimonio: realidades, desafíos e ilusiones compartidas. Libro de actas (pp.30-31). Secretaria General Técnica, Ministerio de Cultura de España.
Durna, F., Sabido-Codina, J. y Şimşek, A. (2025). Çocuklarda zaman kavramının gelişimiyle Helenistik felsefedeki zaman kavramsallaştırılması arasındaki ilişki. Turkish History Education Journal 14(1) 1-16. https://doi.org/10.17497/tuhed.1551619
Copyright (c) 2025 Elvira Barriga-Ubed, Ilaria Bellatti, Feride Durna, Isidora Sáez-Rosenkranz

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
All the contents published in this journal are subject to an Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0) Creative Commons License. You are free to: Share — copy and redistribute the material in any medium or format, Adapt — remix, transform, and build upon the material, for any purpose, even commercially. Under the following terms:
Attribution — You must give appropriate credit, provide a link to the license, and indicate if changes were made. You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
ShareAlike — If you remix, transform, or build upon the material, you must distribute your contributions under the same license as the original.
Full text of the license is available in: Creative Commons License 





