Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
UM Journals
Register
Login
Electronic ISSN:
1989-466X
Print ISSN:
1699-2105
Educatio Siglo XXI
Current Issue
Archives
About
About the Journal
Submissions
Instructions
Editorial Team
Transparency
Inclusive and non-sexist language
Appropriate use of Artificial Intelligence
Research datasets
Privacy and intellectual property
Open access policy
Contact
Indexing
Code of ethics
Announcements
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 29 No. 1 (2011): La Investigación en las didácticas específicas
Vol. 29 No. 1 (2011): La Investigación en las didácticas específicas
Educatio Siglo XXI
Vol. 29 No. 1 (2011): La Investigación en las didácticas específicas
Published:
01-06-2011
DOI:
https://doi.org/10.6018/educatio
Frequency:
Cuatrimestral
La Investigación en las didácticas específicas (estado de la cuestión)
Pedro Guerrero Ruiz
9-30
PDF (Español (España))
Monográfico
Research in Mother Tongue Didactics
Antonio Mendoza Fillola
31-80
PDF (Español (España))
Research in Foreign Language Didactics
José Manuel Vez
81-108
PDF (Español (España))
Research in Mathematic Education
Lorenzo Jesús Blanco Nieto
109-128
PDF (Español (España))
Research in the Didactics of Experimental Sciences
Antonio José de Pro Bueno, Javier Rodríguez Moreno
129-148
PDF (Español (España))
Research in the Didactics of Social Sciences
Pedro Miralles Martínez, Sebastián Molina Puche, Jorge Ortuño Molina
149-174
PDF (Español (España))
Research in the Didactics of Musical Expression
María dels Àngels Subirats Bayego
175-194
PDF (Español (España))
Research in Physical Education
Pedro Luis Rodríguez García
195-210
PDF (Español (España))
Research in Arts Education
Ricardo Marín Viadel
211-230
PDF (Español (España))
Artículos
Research in Didactics: Towards Interdisciplinarity and Cooperation
Roser Juanola Terradellas
233-262
PDF (Español (España))
University Lecturers and ICTs: Availability and Training
Isabel Cantón Mayo, Roberto Baelo Álvarez
263-302
PDF (Español (España))
Study on Andalusian Virtual Campus. Views from the Participating Lecturers
María del Carmen Llorente Cejudo, Julio Cabero Almenara
303-322
PDF (Español (España))
Students' Beliefs on their Participation at University
Pere Soler Masó, Montserrat Vilá Suñe, Judit Fullana Noell, Anna Planas Lladó, María Pallisera Díaz
323-344
PDF (Español (España))
The Television, Means for the Development of Infant Education?
Verónica Marín Díaz, Ignacio González López, Asunción Romero López, Pedro Román Graván
345-360
PDF (Español (España))
Reseñas
10 ideas clave. Competencias en argumentación y uso de pruebas
Mercedes Jaén García
363-366
PDF (Español (España))
Repensando la educación: cuestiones y debates para el s. XXI
Rosa Martínez Artero
367-370
PDF (Español (España))
Técnicas docentes y sistemas de Evaluación en Educación Superior
Isabel Cantón Mayo
371-374
PDF (Español (España))
La magia de las palabras
María Marco Martínez
375-378
PDF (Español (España))
El primer Hispanismo Británico en la formación y contenidos de la más importante biblioteca española de libros prohibidos
Cynthia Nathaly Chocobar
379-382
PDF (Español (España))
Competencias para el uso de herramientas virtuales en la vida, trabajo y formación permanentes
Ramón Doménech Villa
383-386
PDF (Español (España))
Educar con el Quijote: del canon al hipertexto
María Teresa Caro Valverde
387-390
PDF (Español (España))
Quijote mundo
María Marco Martínez
391-394
PDF (Español (España))
Ordenadores en las aulas. La clave es la metodología
Natividad Sánchez Campillo
395-398
PDF (Español (España))
Normas de publicación
Revista Educatio Siglo XXI
399-402
PDF (Español (España))
sellos
JCR (2023) Q4
Journal Impact Factor (JIF): 0.5
Education & Educational Research
Language
English
Español (España)