Vol. 20, Núm. 2 (2017)

Initial Teacher Education and Professional Development: international challenges and insights from History Education

Tabla de contenidos

Editorial

Initial Teacher Education and Professional Development: international challenges and insights from History Education
Consejo de Redacción .
PDF

Artículos

Mary Catherine Woolley
1-16
Johan M Wassermann
17-28
Catherine McCrory
29-44
Cosme J. Gómez Carrasco, Pedro Miralles Martínez, Arthur Chapman
PDF
45-62
Danijela Trskan
63-78
Olaia Fontal Merillas, Alex Ibáñez-Etxebarría, Marta Martínez Rodríguez, Pilar Rivero García
PDF
79-94
Jorge Sáiz Serrano, David Parra Monserrat
PDF
95-110
Marcelo Fronza
PDF
111-126
Virginia Gámez-Ceruelo, Isidora Sáez
PDF
127-142
Cristián Leal Pino, Rodrigo Arturo Salazar Jiménez
PDF
143-156-
Juan Antonio Inarejos Muñoz
PDF
157-166
Idurre Alonso Amezua, Agurtzane Azpeitia Eizagirre, Itziar Iriondo Arana, Teresa Zulaika Galdos
PDF
169-182
Javier J. Maquilón Sánchez, Ana Belén Mirete Ruiz, Marina Avilés Olmos
PDF
183-204
Delfín Ortega Sánchez, Isabel Mª Gómez Trigueros
PDF
205-220
Ma. Concepción Márquez Cervantes, Martha Leticia Gaeta González
PDF
221-235

ISSN electrónico: 1575-0965