Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
UM Journals
Register
Login
Electronic ISSN:
1989-466X
Print ISSN:
1699-2105
Educatio Siglo XXI
Current Issue
Archives
About
About the Journal
Submissions
Instructions
Editorial Team
Transparency
Inclusive and non-sexist language
Appropriate use of Artificial Intelligence
Research datasets
Privacy and intellectual property
Open access policy
Contact
Indexing
Code of ethics
Announcements
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 34 No. 1 Marzo (2016)
Vol. 34 No. 1 Marzo (2016)
Educatio Siglo XXI
Vol. 34 No. 1 Marzo (2016)
Published:
01-03-2016
DOI:
https://doi.org/10.6018/educatio
Frequency:
Cuatrimestral
Artículos
The musical dramatization of the Spanish ballads in Primary Education as a tool for developing social and civic competences
María Isabel De Vicente-Yagüe Jara, María Marco Martínez
11-30
Sin título (Español (España))
Good practices in inclusive education
Joan Jordi Muntaner Guasp, María Rosa Rosselló Ramón, Begoña De la Iglesia Mayol
31-50
Sin título (Español (España))
University students’ beliefs about English writing
Florentina Nicolás Conesa, Rosa María Manchón Ruiz, Julio Roca de Larios
51-70
Sin título (Español (España))
Bibliometric review of school refusal: research perspectives and their analysis
José Manuel García-Fernández, Cándido J. Inglés, Carolina Gonzálvez, María Vicent, Beatriz Delgado, María Isabel Gómez-Núñez
71-92
Sin título (Español (España))
Evaluation of the Orientation and Mentoring in the Faculty of Education Sciences of the University of Cordoba
María Isabel Amor Almedina
93-112
Sin título (Español (España))
Generic and transversal competences in the speech-language pathology degree from the students’ viewpoint
Manuel Rodríguez Sánchez, Pilar Revilla Rodríguez
113-136
Sin título (Español (España))
Analysis of the influence of career guidance on early school leaving
Ana Isabel Holgueras González
137-156
Sin título (Español (España))
Importance of study habits on adolescents’ academic achievement: gender differences
Ana Capdevila Seder, Héctor Bellmunt Villalonga
157-172
Sin título (Español (España))
A flipped-classroom experience in Didactics of Foreign Language
María Asunción Barreras Gómez
173-196
Sin título (Español (España))
The use of metacognitive tools in the preparation for the end-of-degree dissertation at the School of Engineering ESIME-Culhuacán, the National Polytechnic Institute of Mexico
Ana María Mendioroz Lacambra
197-222
Sin título (Español (España))
Development of emotional competencies in secondary school students: differential profiles by gender
Alicia Peñalva-Vélez, José-Javier López-Goñi, María-Isabel García-Manso
223-242
Sin título (Español (España))
Reseñas
El futuro de los MOOC. Retos de la formación on-line, masiva y abierta
Olga Moreno-Fernández
245-248
PDF (Español (España))
Modelos de investigación en contextos ubicuos y móviles en Educación Superior
Isabel Ortega Sánchez
249-252
PDF (Español (España))
Saberes compartidos. Una experiencia intergeneracional en el aula
Juan Sáez Carreras
253-256
PDF (Español (España))
Experiencia totalitaria, resistencia y testimonio de Bonhoeffer a Kertész
Juan Sáez Carreras
257-260
PDF (Español (España))
Normas de Publicación - Español
Revista Educatio Siglo XXI
261-266
PDF (Español (España))
Publication Norms - English
Revista Educatio Siglo XXI
267-272
PDF (Español (España))
Boletín de suscripción, compra o canje
Revista Educatio Siglo XXI
273-274
PDF (Español (España))
sellos
JCR (2024) Q4
Journal Impact Factor (JIF): 0.4
Education & Educational Research
Language
English
Español (España)