Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
UM Journals
Register
Login
Electronic ISSN:
1989-466X
Print ISSN:
1699-2105
Educatio Siglo XXI
Current Issue
Archives
About
About the Journal
Submissions
Instructions
Editorial Team
Transparency
Inclusive and non-sexist language
Appropriate use of Artificial Intelligence
Research datasets
Privacy and intellectual property
Open access policy
Contact
Indexing
Code of ethics
Announcements
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 42 No. 1 (2024)
Vol. 42 No. 1 (2024)
Educatio Siglo XXI
Vol. 42 No. 1 (2024)
Published:
28-02-2024
DOI:
https://doi.org/10.6018/educatio
Frequency:
Cuatrimestral
Artículos
Active methodologies in higher education: Online teaching during the Covid-19 pandemic
Gemma Crous, Julio Rodríguez-Rodríguez, Paulo Padilla-Petry
9-32
PDF (Español (España))
Educational and leadership strategies to face the new European VUCA scenario / Estrategias educativas y de liderazgo para afrontar el nuevo escenario europeo VUCA
Javier Fombona Cadavieco, Ewa Listopadzka
33-48
PDF
Touch in artistic-expressive tasks in Physical Education Teacher Training
Inma Canales-Lacruz, Ana Corral-Abós
49-68
PDF (Español (España))
Analysing a project based on active breaks: teachers’ perceptions
Lucía Muñoz-Peleato, Inma Canales-Lacruz, Berta Murillo-Pardo
69-88
PDF (Español (España))
Entrepreneurial development in higher education: an analysis of the relationship between creativity and technological maturity in university entrepreneurship
Hugo Alejandro Muñoz Bonilla, Diego Fernando Vasco Gutiérrez
89-114
PDF (Español (España))
Geographical distribution, characterisation and comparison of the educational structure of the Murcia Region
Rubén Giménez García, Rocío Giménez García, Sonia Aznar Fernández
115-146
PDF (Español (España))
Reseñas
Escritura digital y educación: el m-learning
María Teresa Caro Valverde
149-154
PDF (Español (España))
Videojuegos y oportunidades educativas. Orientaciones para su diseño, análisis y uso
Sandra Navarro
155-158
PDF (Español (España))
Diseño y desarrollo de las organizaciones educativas
Saida López Crespo
159-162
PDF (Español (España))
Enseñar a ensoñar. La educación competente de la lengua y la literatura desde la poética del lector
María Teresa Mateo Girona
163-168
PDF (Español (España))
sellos
JCR (2024) Q4
Journal Impact Factor (JIF): 0.4
Education & Educational Research
Language
English
Español (España)