Apuntes de campo para la ética de la investigación en Humanidades
Abstract
Nos encontramos ante unos apuntes sobre la formación para investigar en humanidades, el cual se desarrolla por un comienzo, posteriormente hablaremos de las cualidades del investigador, despues nos habla de la exigencia al investigador y para finalizar nos habla de la formación de los alumnos por parte de los mentores o maestros que enseñan todo el procedimiento citado anteriormente.
Downloads
References
Consultar pdf
All the contents published in this journal are subject to an Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0) Creative Commons License. You are free to: Share — copy and redistribute the material in any medium or format, Adapt — remix, transform, and build upon the material, for any purpose, even commercially. Under the following terms:
Attribution — You must give appropriate credit, provide a link to the license, and indicate if changes were made. You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
ShareAlike — If you remix, transform, or build upon the material, you must distribute your contributions under the same license as the original.
Full text of the license is available in: Creative Commons License