Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
UM Journals
Register
Login
Electronic ISSN:
1989-466X
Print ISSN:
1699-2105
Educatio Siglo XXI
Current Issue
Archives
About
About the Journal
Submissions
Instructions
Editorial Team
Transparency
Inclusive and non-sexist language
Appropriate use of Artificial Intelligence
Research datasets
Privacy and intellectual property
Open access policy
Contact
Indexing
Code of ethics
Announcements
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 32 No. 3 Noviembr (2014)
Vol. 32 No. 3 Noviembr (2014)
Educatio Siglo XXI
Vol. 32 No. 3 Noviembr (2014)
Published:
01-11-2014
DOI:
https://doi.org/10.6018/educatio
Frequency:
Cuatrimestral
Artículos
Contents and processes in Social Pedagogy: the deconstruction of the latest research in the field
José Antonio Rabadán Rubio, Encarnación Hernández Pérez
11-30
PDF (Español (España))
The literary Education of the Classics and its interdisciplinary projection for competency-based learning
María Teresa Caro Valverde
31-50
PDF (Español (España))
Impact of teacher training on teacher’s views about the importance of ICT in music teaching
Pilar Colás-Bravo, Guadalupe Hernández Portero
51-74
PDF (Español (España))
Action research to get effective collaborative groups
María José Labrador-Piquer, María Ángeles Andreu-Andrés
75-98
PDF (Español (España))
Teacher views on humanitarian and peace missions at school
Juan José Leiva Olivencia
99-120
PDF (Español (España))
Key competencies: the case of linguistic communication in 4th grade students in the province of León
Isabel Cantón Mayo, Luis Ángel Prieto Carnicero
121-144
PDF (Español (España))
Music, Movement, and Dance: an Integral Approach for Initial Teacher Training
Silvia Sánchez Ariño, Dolors Cañabate Ortiz, Montserrat Calbó Angrill, Isabel Viscarro Tomás
145-158
PDF (Español (España))
Hermeneutics of education and new borders between the differences
Teresa González Pérez, Anita Gramigna
159-180
PDF (Español (España))
Competency-based learning and school outcomes. A longitudinal study in the Principality of Asturias
José Antonio Álvarez Castrillón, Alejandro Rodríguez Martín, Emilio Álvarez Arregui
181-210
PDF (Español (España))
Problem-based learning and its effectiveness in the development of metacognition
Martha Georgina Ley Fuentes
211-230
PDF (Español (España))
Reseñas
Comprende y observa las mates
Rosa Nortes Martínez-Artero
233-234
PDF (Español (España))
A propósito de la inclusión educativa. Una mirada ampliada de lo escolar
Cristina Sales Arasa
235-238
PDF (Español (España))
Educar en la alteridad
Tirso Valcárcel-Resalt Castillo
239-242
PDF (Español (España))
Actividades Prácticas de Matemáticas y su Didáctica 2
Mercedes Paralea Medina
243-248
PDF (Español (España))
Sur Le Bateau Ivre, D’Arthur Rimbaud
María González García
249-252
PDF (Español (España))
Imago Mundi. Cine y literatura para el desarrollo y logro de la competencia en comunicación lingüística en Educación Secundaria
Carmen María Gil Valverde
253-256
PDF (Español (España))
Publication Norms - English
Revista Educatio Siglo XXI
263-268
PDF (Español (España))
Normas de Publicación - Español
Revista Educatio Siglo XXI
257-262
PDF (Español (España))
Boletín de suscripción, compra o canje
Revista Educatio Siglo XXI
269-270
PDF (Español (España))
Información
Evaluadores 2014
Revista Educatio Siglo XXI
PDF (Español (España))
Datos Estadísticos 2014
Revista Educatio Siglo XXI
PDF (Español (España))
sellos
JCR (2024) Q4
Journal Impact Factor (JIF): 0.4
Education & Educational Research
Language
English
Español (España)