El presente artículo presenta una experiencia piloto llevada a cabo con estudiantes de magisterio, en la asignatura de Didáctica de la Lengua Extranjera (Francés) aplicada a la Educación Primaria. La metodología aplicada, conforme con los futuros créditos

Authors

  • Mª Ángeles Solano Rodríguez

Abstract

This article presents a pilot experience with students of Teaching Sciences, in Didactics of Foreign Language (French) applied to Primary Education. The methodology applied, in accordance with the ECTS credits, pretends the refl exive learning and the autonomy of students. The information given by them, in the fi nal inquiry, and the results obtained demonstrate the construction of signifi cative learning by means of personalised and coherent learning strategies.

Downloads

Download data is not yet available.
How to Cite
Solano Rodríguez, M. Ángeles. (2008). El presente artículo presenta una experiencia piloto llevada a cabo con estudiantes de magisterio, en la asignatura de Didáctica de la Lengua Extranjera (Francés) aplicada a la Educación Primaria. La metodología aplicada, conforme con los futuros créditos. Estudios Románicos, 17(1), 967–986. Retrieved from https://revistas.um.es/estudiosromanicos/article/view/95381
Issue
Section
Miscelánea