Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
UM Journals
Register
Login
Electronic ISSN:
1989-466X
Print ISSN:
1699-2105
Educatio Siglo XXI
Current Issue
Archives
About
About the Journal
Submissions
Instructions
Editorial Team
Transparency
Inclusive and non-sexist language
Appropriate use of Artificial Intelligence
Research datasets
Privacy and intellectual property
Open access policy
Contact
Indexing
Code of ethics
Announcements
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 42 No. 3 (2024)
Vol. 42 No. 3 (2024)
Educatio Siglo XXI
Vol. 42 No. 3 (2024)
Published:
31-10-2024
DOI:
https://doi.org/10.6018/educatio
Frequency:
Cuatrimestral
Artículos
Family-related sociodemographic factors and cyberbullying perpetration in Primary Education in Spain
Mónica López-Ratón, Leticia López-Castro
9-30
PDF (Español (España))
Effects of the use of mobile devices and Geogebra on the learning of university students
Elena Orellana Villazón, Sonia Val Blasco
31-52
PDF (Español (España))
Artificial Intelligence and its Impact on Academic Literacy: A Systematic Review
Kevin Baldrich, Juana Celia Domínguez-Oller, Anastasio García-Roca
53-74
PDF (Español (España))
Teaching Oral Expression in Primary Education: A systematic review
Jesús Guzmán Mora, Ana Isabel Cózar Cuesta
75-96
PDF (Español (España))
Artificial Intelligence in the music classroom. Experience and perception of specialist teachers in Secondary Education
Vicenta Gisbert Caudeli, Marta Vela González
97-114
PDF (Español (España))
Alternative schools in the Region of Murcia: principals’ and teachers’ views
Mónica Vallejo Ruiz, Ana Torres Soto, Brenda Abellán Cuevas
115-134
PDF (Español (España))
Reseñas
Parejas adolescentes. Propuestas de intervención para prevenir la violencia
M.ª Antonia Casanova
137-142
PDF (Español (España))
Las escuelas rurales del Valle de Jamuz y la Valdería
María Teresa Caro Valverde
143-148
PDF (Español (España))
Educación en memoria histórica y democrática. Currículum y experiencias en educación formal, no formal y formación del profesorado
Lucía Fernández Rodríguez
149-152
PDF (Español (España))
Leer nos hace humanos
Laura Abellán Delgado
153-158
PDF (Español (España))
sellos
JCR (2024) Q4
Journal Impact Factor (JIF): 0.4
Education & Educational Research
Language
English
Español (España)