DISEÑO DE UN MODELO DE VENTAS ATRAVÉS DE INTERNET PARA LAS PyMES TURÍSTICAS DE MOCHIMA, ESTADO SUCRE (VENEZUELA)
Abstract
In time of recession, the expert talks about amounts related with the fall of the internal product brute, the unemployment, among others. The situation that have Venezuela today, join to the high inflation, and its coin devaluation; the scenery to customer and companies suppliers of goods and service results very complicated it. In this sense, the tourist PyMES of Mochima, placed in Sucre´s State, Venezuela, appears as an alternative to help dissipate this sad scenery, through its kindness and in combination with Internet. The paper presents the theoretical aspect of tourist and the naturals and cultural kindness that offers this oriental zone of the country. The method used was descriptive with a combination of documentary analysis and field work. Nonprobabilistic intentional sampling was applied, selecting elements based on the criteria and judgement of the researches. According to the study, the web page was designed and it was possible to conclude that the implementation of it, will help in great proportion to increase the entries of the region and also to sale the image in and out of the nation.Downloads
Las obras que se publican en esta revista están sujetas a los siguientes términos:
1. El Servicio de Publicaciones de la Universidad de Murcia (la editorial) conserva los derechos patrimoniales (copyright) de las obras publicadas, y favorece y permite la reutilización de las mismas bajo la licencia de uso indicada en el punto 2.
2. Las obras se publican en la edición electrónica de la revista bajo una licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 3.0 España (texto legal). Se pueden copiar, usar, difundir, transmitir y exponer públicamente, siempre que: i) se cite la autoría y la fuente original de su publicación (revista, editorial y URL de la obra); ii) no se usen para fines comerciales; iii) se mencione la existencia y especificaciones de esta licencia de uso.
3. Condiciones de auto-archivo. Se permite y se anima a los autores a difundir electrónicamente las versiones pre-print (versión antes de ser evaluada) y/o post-print (versión evaluada y aceptada para su publicación) de sus obras antes de su publicación, ya que favorece su circulación y difusión más temprana y con ello un posible aumento en su citación y alcance entre la comunidad académica. Color RoMEO: verde.